Algemene voorwaarden

Artikel 1 alegmene bepalingen

Artikel 1.1 Definities

1.1.1 De volgende terminologie is van toepassing op deze Algemene Voorwaarden en Disclaimer en op alle Overeenkomsten: Klant, U en Uw verwijst naar u, de persoon die deze website bezoekt en de algemene voorwaarden van de Onderneming aanvaardt. De Onderneming, HoofdZorg Kliniek, Onszelf, Wij, Onze en Ons, verwijst naar onze Onderneming. Partij, Partijen, of Ons, verwijst naar zowel de Klant als onszelf, of ofwel de Klant ofwel onszelf.

1.1.2 Alle voorwaarden verwijzen naar het aanbod, de aanvaarding en de tegenprestatie van betaling die nodig is om te voldoen aan de behoeften van de Cliënt met betrekking tot de levering van de vermelde diensten/producten.

1.1.3 Elk gebruik van de bovenstaande terminologie of andere woorden in het enkelvoud, meervoud, hoofdlettergebruik en/of hij/zij of zij, worden beschouwd als onderling verwisselbaar en dus als betrekking hebbend op hetzelfde.

Artikel 1.2 vestiging

1.2.1HoofdZorg Kliniek is juridisch gevestigd op: Kapitein Hazewinkelstraat 3, 9645 CX Veendam.

1.2.2 Correspontie dient te geschieden via HoofdZorg Kliniek, postbus 52, 9640 AB Veendam of digitaal via info@hoofdzorgkliniek.nl.

1.2.3 De kliniek is gevestigt te Pietersbergweg 291, 1105 BM Amsterdam.

1.2.4 De juridische naam is HoofdZorg Kliniek BV, het KVK nummer is 93896042 en het BTW nummer is NL866564779B01.

Artikel 1.3 Cookies

1.3.1 Wij maken gebruik van van cookies. Door gebruik te maken van de website van HoofdZorg Kliniek geeft u toestemming voor het gebruik van cookies in overeenstemming met het privacybeleid van (Webshop naam). De meeste van de hedendaagse interactieve websites maken gebruik van cookies om ons in staat stellen om gebruikersgegevens op te halen voor elk bezoek.

1.3.2 Cookies worden gebruikt in sommige gebieden van onze site om de functionaliteit van dit gebied en gebruiksgemak voor de mensen een bezoek mogelijk te maken. Sommige van onze affiliate/reclamepartners kunnen ook cookies gebruiken.

Artikel 1.4 Beeldmateriaal

1.4.1 Tenzij anders vermeld, bezitten HoofdZorg Kliniek en/of haar licentiegevers de intellectuele eigendomsrechten voor al het materiaal op (Webshop naam).

1.4.2 Alle intellectuele eigendomsrechten zijn voorbehouden. U mag pagina’s van (www.hoofdzorgkliniek.nl) bekijken en/of afdrukken voor uw eigen persoonlijk gebruik, met inachtneming van de beperkingen die in deze voorwaarden en bepalingen zijn opgenomen.

1.4.3 U mag niet:

  • Materiaal van www.hoofdzorgkliniek.nl herpubliceren.
  • Materiaal van www.hoofdzorgkliniek.nl verkopen, verhuren of in sublicentie geven.
  • Materiaal van www.hoofdzorgkliniek.nl reproduceren, dupliceren of kopiëren.
  • Materiaal van HoofdZorg Kliniek opnieuw distribueren (tenzij het materiaal specifiek is gemaakt voor herdistributie).

Artikel 2 Behandelingen in de kliniek

Artikel 2.1 Behandelvoorwaarden:

2.1.1 Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen HoofdZorg Kliniek en de klant.

2.1.2 Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.

2.1.3 Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of publicaties van HoofdZorg Kliniek binden niet.

Artikel 2.2 Tarieven:

2.2.1 Een samengestelde prijsopgave verplicht HoofdZorg Kliniek niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.

2.2.2 De klant verbindt zich met HoofdZorg Kliniek de hiervoor afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaat HoofdZorg kliniek er vanuit dat onze tarieven de klant bekend zijn. Onze tarieven zijn te vinden op onze website.

2.2.3 De afgegeven prijzen zijn per behandeling en niet een tarief per tijdsduur.

Artikel 2.3 Garantie

2.3.1 Indien de behandeling niet afdoende heeft gewerkt kan HoofdZorg kliniek de klant een herbehandeling aanbieden. De klant dient binnen 10 dagen dit kenbaar te maken en HoofdZorg kliniek bepaald of een herbandeling plaats vindt.

Artikel 2.4 Taal

2.4.1 Degene die namens HoofdZOrg Kliniek de behandeling geeft kan Nederlands en/of Engels spreken. Dit is niet altijd van te voren vast te leggen.

Artikel 1.5 Annuleringen

2.5.1 Klanten kunnen tot minimaal 48 uur van te voren gratis annuleren, dit kan door een email te sturen naar info@hoofdzorgkliniek.nl. Na deze termijn brengen we kosten in rekening.

2.5.2 Indien u te laat bent kunnen wij u, zonder teruggaaf van betaalde bedrag, weigeren of een verkorte behandeling geven.

Artikel 2.6 E-mail bevestiging

2.6.1 Je ontvangt voor jouw afspraak een bevestiging in de vorm van een e-mail. Soms belanden deze herinneringen in de spam-box van de ontvanger waardoor het lijkt of deze niet verstuurd is. Deze e-mail is daarom een extra geheugensteun, je bent echter zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak. Mocht je niet meer weten wanneer je jouw afspraak hebt gemaakt neem dan contact met ons op.

Artikel 2.7 Aansprakelijkheiud

2.7.1 HoofdZorg kliniek garandeert dat de in de kliniek uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen.

2.7.2 HoofdZorg kliniek mag ten aanzien van de verrichten behandeling er vanuit gaan, dat de klant in een goede lichamelijke conditie verkeerd. Omstandigheden bij de klant die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de klant vooraf aan te geven. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën en/of bestraling.

2.7.3 Eeen behandeling bij iemand met extensions of andere zaken in het haar heeft een beperkt effect. Dit is ter verantwoording van de klant.

2.7.4 Is de behandeling niet zoals de klant verwachtte dan kan de klant een klacht indienen bij HoofdZorg kliniek. De klant dient de klacht binnen 1 week na de behandeling kenbaar te maken aan HoofdZorg kliniek.

2.7.5 De medewerkers van HoofdZorg kliniek mogen de behandeling ten alle tijden zonder opgaaf van reden weigeren. Dit ter bescherming van medewerkers.

2.7.6 Indien er schriftelijk reactie gegeven wil worden gegeven op de algemene voorwaarden, mag dit gemaild worden naar: info@hoofdzorgkliniek.nl. Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie te geven.

2.7.7 De klant dient HoofdZorg kliniek de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. één nieuwe behandeling. HoofdZorg kliniek is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Het is ten alle tijden is het doel om de klant met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandelingen dienen deze betaald te worden door de klant zelf.

2.7.8 HoofdZorg kliniek aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden. Mocht HoofdZorg kliniek niet achter de werkzaamheden staan die ingepland staan mag deze afspraak geweigerd worden.

Artikel 3 Webshop

Artikel 3.1 Leveringsvoorwaarden

3.1.1 Uw bestelling wordt ingepakt en klaargezet voor verzending zodra uw betaling voltooid is. De gemiddelde levertijd bedraagt 1 werkdagen. De maximale levertijd van producten die op voorraad zijn bedraagt 3 werkdagen.

3.1.2 De levering wordt verzorgd door Innostock. HoofdZorg Kliniek is niet aansprakelijk voor fouten gemaakt tijdens het transport.

Artikel 3.2 Betalingsvoorwaarden

3.2.1 De volledige betaling moet worden verricht bij bestelling, waarna de bestellingen zullen worden verzonden. Dit kan ook speciale vergoedingen of factureringskosten, verzendbelastingen en meer onderdelen omvatten die relevant kunnen zijn.

Artikel 3.3 gebruik bij overgevoeligheid

De klant is verantwoordelijk voor het controleren of hij of zij gevoelig is voor een van de bestandsdelen van de producten van HoofdZorg Kliniek.

Artikel 3.4 Het aanbod

3.4.1 Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

3.4.2 Het aanbod is vrijblijvend. HoofdZorg Kliniek is gerechtigd het aanbod te wijzigen en aan te passen.

3.4.3 Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als HoofdZorg Kliniek gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden HoofdZorg Kliniek niet.

3.4.4 Alle afbeeldingen, specificaties gegevens in het aanbod zijn indicatie en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.

3.4.5 Afbeeldingen bij producten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. HoofdZorg Kliniek kan niet garanderen dat de weergegeven kleuren exact overeenkomen met de echte kleuren van de producten.

Artikel 3.5 retouren

3.5.1 Als je je bestelling om welke reden dan ook wilt retourneren of ruilen, helpen we je graag! We bieden gratis retouren binnen 30 dagen na aankoop. Je kunt je product retourneren en wij storten het bedrag van het product (exclusief verzenkosten) terug.

3.5.2 Houd rekening met de volgende uitzonderingen op ons retour- en terugbetalingsbeleid:

  • Afgeprijsde artikelen zijn definitief en kunnen niet worden geretourneerd of geruild.
  • Geretourneerde artikelen moeten nog voorzien zijn van labels en worden geretourneerd in de originele productverpakking.
  • Geretourneerde artikelen mogen geen zichtbare tekenen van slijtage of gebruik vertonen.
  • De producten moeten nog volledig vol zijn in het geval van shampoos, lotions en andere vloeistoffen.

3.5.3 Het retour proces kan worden opgestart door te emailen naar info@hoofdzorgkliniek.nl.

Artikel 4 Slotbepalingen

4.1.1 Op elke overeenkomst c.q. op elk abonnement tussen HoofdZorg Kliniek en de Klant is Nederlands recht van toepassing.

4.1.2 Door deze website te bezoeken gaan wij ervan uit dat u deze voorwaarden volledig accepteert. Ga niet door met het gebruik van de website van HoofdZorg Kliniek als u niet akkoord gaat met alle voorwaarden die op deze pagina worden vermeld.

4.1.3 HoofdZorg Kliniek probeert zo nauwkeurig mogelijk te zijn. Echter, HoofdZorg Kliniek garandeert niet dat productbeschrijvingen en inhoud van de website juist, vrij van fouten, volledig of actueel is. Indien een bij HoofdZorg Kliniek besteld product dat u ontvangt niet is zoals het op HoofdZorg Kliniek wordt getoond, kan het – ongebruikt – worden geretourneerd zoals beschreven in ons retourbeleid.

4.1.4 Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd worden, dan blijft de overeenkomst en deze voorwaarden voor het overige in stand en zal de betreffende bepaling in onderling overleg onverwijld vervangen worden door een bepaling dat de strekking van het oorspronkelijke zoveel mogelijk benaderd.

4.1.5 Situaties die niet in deze algemene voorwaarden zijn geregeld, dienen te worden beoordeeld ‘naar de geest’ van deze algemene voorwaarden.

4.1.5 Onduidelijkheden over de uitleg of inhoud van één of meerdere bepalingen van onze voorwaarden, dienen uitgelegd te worden ‘naar de geest’ van deze algemene voorwaarden.